Zapytanie o cenę

33/2025

 

1. Zamawiający:

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Wałczu, ul. Budowlanych 9/4, 78-600 Wałcz.

2. Przedmiot zamówienia

Dostawa, montaż i uruchomienie turbiny wiatrowej o mocy maksymalnej do 50kW  na terenie Kotłowni Rejonowej KR-2, ul. Andersa 10, 78-600 Wałcz.

3. Składanie ofert:

Formularz ofertowy należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego lub przesłać na adres
e-mail: sekretariat@zec-walcz.pl lub faksem 67 250 08 62 do dnia 14.10.2025r. do godz. 1200.

4. Termin realizacji zamówienia:

Do dnia 19.12.2025r.

5. Kryteria wyboru oferty:

Najniższa cena.

6. Warunki płatności:

Płatność nastąpi  na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

7. Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia:  Piotr Lupa 785 900 226.

8. Informacje dodatkowe:

  • Niniejsze zamówienie jest wyłączone spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
  • Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym,
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.

Załączniki:

Formularz ofertowy.doc

Formularz ofertowy