Zapytanie o cenę
33/2025
1. Zamawiający:
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Wałczu, ul. Budowlanych 9/4, 78-600 Wałcz.
2. Przedmiot zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie turbiny wiatrowej o mocy maksymalnej do 50kW na terenie Kotłowni Rejonowej KR-2, ul. Andersa 10, 78-600 Wałcz.
3. Składanie ofert:
Formularz ofertowy należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego lub przesłać na adres
e-mail: sekretariat@zec-walcz.pl lub faksem 67 250 08 62 do dnia 14.10.2025r. do godz. 1200.
4. Termin realizacji zamówienia:
Do dnia 19.12.2025r.
5. Kryteria wyboru oferty:
Najniższa cena.
6. Warunki płatności:
Płatność nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
7. Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia: Piotr Lupa 785 900 226.
8. Informacje dodatkowe:
- Niniejsze zamówienie jest wyłączone spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
- Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Załączniki: