Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj
 

Zapytanie o ceną
1/2021

 

  1. Zamawiający: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Wałczu, ul. Budowlanych 9/4, 78-600 Wałcz.

  2. Przedmiot zamówienia Przegląd agregatów prądotwórczych wraz z wymianą materiałów serwisowych.

  3. Lokalizacja urządzeń:
    • Agregat prądotwórczy FOGO typ. FM 40RCG nr fabryczny D5738 – Kotłownia Rejonowa KR-2, ul. Gen. W. Andersa 10, 78-600 Wałcz.
    • Agregat prądotwórczy Agregaty Polska typ. APFI40  nr fabryczny D7366 – Kotłownia Rejonowa KR-3, ul. Budowlanych 85, 78-600 Wałcz. 

  4. Składanie ofert: Formularz ofertowy należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego lub przesłać na adres  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faksem 67 250 08 62 do dnia 12.02.2021r. do godz. 1300. Oferta powinna zawierać zakres przeglądu urządzenia.

  5. Termin realizacji zamówienia:  do dnia 05.03.2020r.

  6. Kryteria wyboru oferty: Najniższa cena.

  7. Warunki płatności: Płatność nastąpi  na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

  8. Zakres:
    • wymiany oleju
    • wymiany filtra oleju
    •  sprawdzenia pompy paliwowej
    • wymiany filtra paliwa
    •  kontrola cieczy chłodzącej
    • sprawdzenie szczelności układu chłodniczego
    • sprawdzenie progu zamarzalności płynu
    • sprawdzenie szczelności przewodów paliwowych
    • kontrola- regulacja naciągu paska klinowego
    •  sprawdzenie połączeń silnik-prądnica
    • Kontrola czujników oleju
    • kontrola, sprawdzenie złącz elektrycznych i mechanicznych
    • sprawdzenie amortyzatorów
    • sprawdzenie rozrusznika, akumulatorów i alternatora
    • sprawdzenie parametrów agregatu
    •  sprawdzenie automatyki
    • kontrola zaprogramowanych parametrów na sterowniku
    •  sprawdzenie połączeń elektrycznych w szafie elektrycznej agregatu
    • sprawdzenie działania wyłącznika STOP AWARIA oraz wyłącznika prądowego
    •  próbna praca zespołu
    • sprawdzenie napięcia fazowego oraz między-fazowego
  9. Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia: Piotr Lupa  kom. 785 900 226.

  10. Informacje dodatkowe:
    • Niniejsze zamówienie jest wyłączone spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
    • Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym,
    • Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.

 

 

Formularz ofertowy