Dz./TE/2/2025

Zapytanie o cenę nr 1/2025

Zamawiający: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Wałczu, ul. Budowlanych 9/4, 78-600 Wałcz.

Przedmiot zamówienia: Przegląd agregatów prądotwórczych wraz z wymianą materiałów serwisowych.

Zakres:

- wymiany oleju

- wymiany filtra oleju

- wymiana filtru powietrza

- sprawdzenia pompy paliwowej

- wymiany filtra paliwa

- kontrola cieczy chłodzącej

- sprawdzenie szczelności układu chłodniczego

- sprawdzenie progu zamarzalności płynu

- sprawdzenie szczelności przewodów paliwowych

- kontrola- regulacja naciągu paska klinowego

- sprawdzenie połączeń silnik-prądnica

- Kontrola czujników oleju

- kontrola, sprawdzenie złącz elektrycznych i mechanicznych

- sprawdzenie amortyzatorów

- sprawdzenie rozrusznika, akumulatorów i alternatora

- sprawdzenie parametrów agregatu

- sprawdzenie automatyki

- kontrola zaprogramowanych parametrów na sterowniku

- sprawdzenie połączeń elektrycznych w szafie elektrycznej agregatu

- sprawdzenie działania wyłącznika STOP AWARIA oraz wyłącznika prądowego

- próbna praca zespołu

- sprawdzenie napięcia fazowego oraz między-fazowego

- wykonanie pomiarów rezystancji izolacji prądnicy oraz skuteczność ochrony przeciwporażeniowej urządzenia

Lokalizacja urządzeń:

  1. Agregat prądotwórczy FOGO typ. FM 40RCG nr fabryczny D5738 – Kotłownia Rejonowa KR-2, ul. Gen. W. Andersa 10, 78-600 Wałcz.
  2. Agregat prądotwórczy Agregaty Polska typ. APFI40 nr fabryczny D7366 – Kotłownia Rejonowa KR-3, ul. Budowlanych 85, 78-600 Wałcz. 

Składanie ofert:

Formularz ofertowy należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego lub przesłać na adres
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faksem 67 250 08 62 do dnia 16.01.2025r. do godz. 1200.

Oferta powinna zawierać zakres przeglądu urządzenia.

Termin realizacji zamówienia: Do dnia 31.01.2025r.

Kryteria wyboru oferty: Najniższa cena.

Warunki płatności: Płatność nastąpi  na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia: Piotr Lupa 785 900 226.

Informacje dodatkowe:

  • Niniejsze zamówienie jest wyłączone spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
  • Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym,
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.

 

Załączniki:    
Formularz ofertowy