Dz./TE/2/2025
Zapytanie o cenę nr 1/2025
Zamawiający: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Wałczu, ul. Budowlanych 9/4, 78-600 Wałcz.
Przedmiot zamówienia: Przegląd agregatów prądotwórczych wraz z wymianą materiałów serwisowych.
Zakres:
- wymiany oleju
- wymiany filtra oleju
- wymiana filtru powietrza
- sprawdzenia pompy paliwowej
- wymiany filtra paliwa
- kontrola cieczy chłodzącej
- sprawdzenie szczelności układu chłodniczego
- sprawdzenie progu zamarzalności płynu
- sprawdzenie szczelności przewodów paliwowych
- kontrola- regulacja naciągu paska klinowego
- sprawdzenie połączeń silnik-prądnica
- Kontrola czujników oleju
- kontrola, sprawdzenie złącz elektrycznych i mechanicznych
- sprawdzenie amortyzatorów
- sprawdzenie rozrusznika, akumulatorów i alternatora
- sprawdzenie parametrów agregatu
- sprawdzenie automatyki
- kontrola zaprogramowanych parametrów na sterowniku
- sprawdzenie połączeń elektrycznych w szafie elektrycznej agregatu
- sprawdzenie działania wyłącznika STOP AWARIA oraz wyłącznika prądowego
- próbna praca zespołu
- sprawdzenie napięcia fazowego oraz między-fazowego
- wykonanie pomiarów rezystancji izolacji prądnicy oraz skuteczność ochrony przeciwporażeniowej urządzenia
Lokalizacja urządzeń:
- Agregat prądotwórczy FOGO typ. FM 40RCG nr fabryczny D5738 – Kotłownia Rejonowa KR-2, ul. Gen. W. Andersa 10, 78-600 Wałcz.
- Agregat prądotwórczy Agregaty Polska typ. APFI40 nr fabryczny D7366 – Kotłownia Rejonowa KR-3, ul. Budowlanych 85, 78-600 Wałcz.
Składanie ofert:
Formularz ofertowy należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego lub przesłać na adres
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faksem 67 250 08 62 do dnia 16.01.2025r. do godz. 1200.
Oferta powinna zawierać zakres przeglądu urządzenia.
Termin realizacji zamówienia: Do dnia 31.01.2025r.
Kryteria wyboru oferty: Najniższa cena.
Warunki płatności: Płatność nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia: Piotr Lupa 785 900 226.
Informacje dodatkowe:
- Niniejsze zamówienie jest wyłączone spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
- Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Załączniki: | ||
Formularz ofertowy |