Każdego klienta traktujemy indywidualnie, któremu chcemy pomóc w rozwiązaniu jego problemów i wyjaśnieniu wątpliwości. 

W przypadku, kiedy:

  • macie wątpliwości dotyczące wystawionej faktury,
  • uważacie, że zużyliście mniej ciepła, niż wynika to z obciążenia,
  • w okresie rozliczeniowym wystąpiły zakłócenia w dostawie ciepła,
  • nie zostały dotrzymane terminy związane z włączeniem lub wyłączeniem dostaw ciepła,  załatwieniem interwencji, skargi, lub po prostu macie zastrzeżenia do sposobu załatwienia jakiejkolwiek sprawy przez pracownika ZEC Sp. z o.o. w Wałczu 

zawsze możecie liczyć Państwo na naszą pomoc i wyjaśnienia. 

Zastrzeżenia, reklamacje i uwagi można zgłaszać w sekretariacie Spółki przy ul. Budowlanych 9/4 , telefonicznie (tel. 67 258 50 32) osobiście lub na piśmie od poniedziałku do piątku w godzinach od 700- do 1500

Kompleksowych wyjaśnień i fachowych porad udzielą:

  1. Warunki techniczne, faktury i umowy sprzedaży ciepła:
    • Mirosław Szulga - tel. 67 250 81 57, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  2. Przyłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej, doradztwo techniczne:
  3. Ochrona środowiska:
    • Monika Wojtalik - tel. 67 250 81 56, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku, kiedy sposób załatwienia sprawy przez pracownika nie będzie Państwa satysfakcjonował, swoją wiedzą i doświadczeniem służą: Kierownik ds. techniczno – eksploatacyjnych Jan Furtacz, lub Prezes Zarządu Anna Szymelfenig.

Zgłoszenia dotyczące awarii oraz wszelkich zakłóceń w dostawie energii cieplnej możecie Państwo również zgłaszać codziennie, przez całą dobę pod numerami telefonów

  1. kontakt do godziny 1500 tel. 67 258 50 32,
  2. kontakt po godzinie 1500, soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy: 
    •  Kotłownia Rejonowa KR-2 - tel 67 258 66 50,
    •  Kotłownia Rejonowa KR-3 - tel. 67 258 30 35. 

Terminy załatwiania zgłoszeń i skarg Odbiorców

  1. Udzielenie informacji o przewidywanych terminach usunięcia przerw i zakłóceń w dostarczaniu ciepła
    1. w ciągu 12 godzin w przypadku informacji telefonicznych,
    2. w ciągu 7 dni w przypadku informacji pisemnych,
  2. Udzielenie odpowiedzi na interwencje, skargi i zażalenia:
    1. W ciągu 12 godzin w przypadku informacji lub odpowiedzi telefonicznych na interwencje i skargi składane telefonicznie przez Odbiorcę, lub informacji o przewidywanym terminie udzielenia pisemnego wyjaśnienia,
    2. W ciągu 14 dni w przypadku pisemnych odpowiedzi na interwencje i skargi złożone pisemnie przez Odbiorcę, które wymagają przeprowadzenia dodatkowych analiz. Dostawca jest obowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Jeżeli reklamacja nie została rozpatrzona w tym terminie, uważa się, że została uwzględniona,
    3. W terminie 30 dni w przypadku pisemnych odpowiedzi na interwencje i skargi złożone pisemnie przez Odbiorcę, które wymagają przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego.

 

Ponadto informujemy, że Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. odpowiada za dostawę ciepła do węzła cieplnego. W przypadku gdy stwierdzicie Państwo awarię luba nieprawidłowe działanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej ( zimny / zapowietrzony grzejnik, niedogrzewanie pomieszczeń, brak ciepłej wody, przecieki instalacji itp.) prosimy kontaktować się z zarządcą danego budynku.