Każdego klienta traktujemy indywidualnie, któremu chcemy pomóc w rozwiązaniu jego problemów i wyjaśnieniu wątpliwości.
W przypadku, kiedy:
- macie wątpliwości dotyczące wystawionej faktury,
- uważacie, że zużyliście mniej ciepła, niż wynika to z obciążenia,
- w okresie rozliczeniowym wystąpiły zakłócenia w dostawie ciepła,
- nie zostały dotrzymane terminy związane z włączeniem lub wyłączeniem dostaw ciepła, załatwieniem interwencji, skargi, lub po prostu macie zastrzeżenia do sposobu załatwienia jakiejkolwiek sprawy przez pracownika ZEC Sp. z o.o. w Wałczu
zawsze możecie liczyć Państwo na naszą pomoc i wyjaśnienia.
Zastrzeżenia, reklamacje i uwagi można zgłaszać w sekretariacie Spółki przy ul. Budowlanych 9/4 , telefonicznie (tel. 67 258 50 32) osobiście lub na piśmie od poniedziałku do piątku w godzinach od 700- do 1500
Kompleksowych wyjaśnień i fachowych porad udzielą:
- Warunki techniczne, faktury i umowy sprzedaży ciepła:
- Mirosław Szulga - tel. 67 258 50 38, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Mirosław Szulga - tel. 67 258 50 38, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Przyłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej, doradztwo techniczne:
- Justyna Widawska - tel. 67 250 81 45, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Justyna Widawska - tel. 67 250 81 45, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Ochrona środowiska:
- Monika Wojtalik - tel. 67 258 10 75, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W przypadku, kiedy sposób załatwienia sprawy przez pracownika nie będzie Państwa satysfakcjonował, swoją wiedzą i doświadczeniem służą: Kierownik ds. technicznych Tomasz Stadnik, lub Prezes Zarządu Anna Szymelfenig.
Zgłoszenia dotyczące awarii oraz wszelkich zakłóceń w dostawie energii cieplnej możecie Państwo również zgłaszać codziennie, przez całą dobę pod numerami telefonów:
- kontakt do godziny 1500 tel. 67 258 50 32,
- kontakt po godzinie 1500, soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy:
- Kotłownia Rejonowa KR-2 - tel 67 258 66 50, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Kotłownia Rejonowa KR-3 - tel. 67 258 30 35. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Terminy załatwiania zgłoszeń i skarg Odbiorców
- Udzielenie informacji o przewidywanych terminach usunięcia przerw i zakłóceń w dostarczaniu ciepła
- w ciągu 12 godzin w przypadku informacji telefonicznych,
- w ciągu 7 dni w przypadku informacji pisemnych,
- Udzielenie odpowiedzi na interwencje, skargi i zażalenia:
- W ciągu 12 godzin w przypadku informacji lub odpowiedzi telefonicznych na interwencje i skargi składane telefonicznie przez Odbiorcę, lub informacji o przewidywanym terminie udzielenia pisemnego wyjaśnienia,
- W ciągu 14 dni w przypadku pisemnych odpowiedzi na interwencje i skargi złożone pisemnie przez Odbiorcę, które wymagają przeprowadzenia dodatkowych analiz. Dostawca jest obowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Jeżeli reklamacja nie została rozpatrzona w tym terminie, uważa się, że została uwzględniona,
- W terminie 30 dni w przypadku pisemnych odpowiedzi na interwencje i skargi złożone pisemnie przez Odbiorcę, które wymagają przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego.
Ponadto informujemy, że Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. odpowiada za dostawę ciepła do węzła cieplnego. W przypadku gdy stwierdzicie Państwo awarię luba nieprawidłowe działanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej ( zimny / zapowietrzony grzejnik, niedogrzewanie pomieszczeń, brak ciepłej wody, przecieki instalacji itp.) prosimy kontaktować się z zarządcą danego budynku.